Film reklamowy firmy Zamech Marine – monumentalny ton firmy przedstawiony w 2 minuty

Film reklamowy to przyszłość!

Film reklamowy dla firm to przyszłość przedstawiania marki. W zależności od tego, co chcemy daną produkcją zakomunikować odbiorcom, trzeba dopasować jej treść i charakter. Aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta, mamy z roku na rok coraz mniej czasu.

Pomimo tego, że ludzie coraz częściej doczytują informacje na stronach i opisach produktów, to jednak forma filmu staje przed dużym wyzwaniem przyciągnięcia uwagi już w pierwszych sekundach kontaktu z odbiorcą.

Film reklamowy do Internetu, czy…

filmy reklamowe stoczniowcy
Proces montażu steru strumieniowego firmy Zamech Marine

Co innego, jeśli film reklamowy ma być wysyłany bezpośrednio do klientów lub przedstawiany na spotkaniach biznesowych.

Tutaj potrzeba skrupulatnego wyczerpania tematu, jakim jest przedstawienie marki lub usługi w jak najlepszym świetle. 

Film reklamowy dla firmy Zamech Marine od początku był realizowany właśnie w założeniu prezentacji podczas konferencji i spotkań. Pozwoliło to na wolniejszą narrację, ale dynamizm filmu reklamowego, który miałby trafić do Internetu, został tu jak najbardziej zachowany, co ułatwiłoby jego późniejszą publikację w sieci.

Uniwersalizm treści, które dostarcza się klientom, jest jednym z ważniejszych aspektów tej branży. Wiedza zdobywana latami pokazuje, że pomimo iż klient na dzień dzisiejszy jest przekonany o przeznaczeniu realizowanego filmu, to za parę miesięcy może się to zmienić.

W przypadku filmu reklamowego dla firmy Zamech Marine została udzielona tak zwana “wolna ręka realizacji”, więc udało się wpleść w gotowy produkt przemyślane aspekty, które pozwolą na ewentualną publikację filmu w przyszłości na innych platformach. 

film reklamowy ster strumieniowy
Ster strumieniowy firmy Zamech Marine

Film reklamowy – Czym zajmuje się Zamech Marine?

Zamech-Marine zapewnia pełną gamę rozwiązań napędowych, w tym wszystko od mocnych silników, aż po kompletne śmigła, a także skrzynie biegów, alternatory wałów i wszelkie inne elementy, potrzebne do zoptymalizowanego przez klienta pakietu napędowego. Pędniki tunelowe Zamech mogą spełniać indywidualne wymagania określone przez zadania operacyjne statku.

Film reklamowy – Warunki pracy

Filmy reklamowego dzielą się na wiele kategorii. Ja lubię takie, przy których trzeba się nieźle napracować, by otrzymać zakładany na początku efekt. Dlaczego? Czuję wtedy, że żyję i mój czas został owocnie wykorzystany.

film reklamowe 5 wskazówek
Hubert Hurban na planie filmu reklamowego firmy Zamech Marine

W przypadku realizacji filmu reklamowego dla firmy Zamech Marine dobitnie czułem, że żyję, gdyż odczuwalna temperatura na planie zdjęciowych wynosiła -20°C. Parę godzin na takim mrozie i już nie tylko bateria w kamerze odmawiała posłuszeństwa, ale również zamarznięte palce.

Doliczyć do tego wchodzenie na pokład statku po malutkim, metalowym trapie z paroma łańcuchami bezpieczeństwa po bokach, na wysokości kilkudziesięciu metrów nad ziemią i wiatrem, który wzmagał uczucie, że to ostatni film reklamowy, który przyszło mi realizować w życiu, robiło wrażenie!

Poznaj 5 wskazówek dotyczących filmu reklamowego, które sporządziłem na podstawie właśnie filmu reklamowego dla firmy Zamech Marine.

Film reklamowy – Czy warto?

Według statystyk 63% firm zaczęło stosować marketing treści wideo. Spośród tych 82% firm uważa, że ​​marketing wideo jest ważną częścią ich strategii. Wideo postępuje szybko i osiągnie nowy poziom szybciej, niż nam się to wydaje. Ten trend jest podsycany przez 83% firm, które uważają, że marketing wideo zapewnia im dobry zwrot z inwestycji.

Niewątpliwie marketing wideo jest jednym z najnowszych dodatków do zestawu narzędzi promocyjnych. Nadal możesz mieć wątpliwości. Czy naprawdę warto rozważyć wykorzystanie filmów do promowania swojej firmy? Czy masz wystarczająco dużo zasobów, aby tworzyć i wykorzystywać treści wideo w swoim marketingu?

Odpowiedź jest prosta: tak, warto. Nie tylko dlatego, że wszyscy to robią, ale także dlatego, że wideo jest jednym z najbardziej wszechstronnych i dochodowych narzędzi marketingu cyfrowego. Oto kilka powodów, dla których powinieneś już teraz korzystać z marketingu wideo.

Film reklamowy – Zwrot z inwestycji

Dzięki filmom reklamowym możesz zarobić poważne pieniądze. Dodanie filmu o produkcie na stronie docelowej może zwiększyć liczbę konwersji o 80%.

Wideo może również prowadzić bezpośrednio do sprzedaży. Badania pokazują, że 74% użytkowników, którzy oglądali film instruktażowy na temat produktu, kupiło go później. Lepiej zacznij tworzyć ekscytujące filmy o produktach już teraz! Jeśli się nad tym zastanowić, skuteczność wideo nie jest aż tak zaskakująca. W końcu wzrok jest naszym najbardziej dominującym zmysłem. Większość informacji przekazywanych do naszego mózgu ma charakter wizualny, więc jeśli już zdjęcia mogą znacznie zwiększyć zaangażowanie, wyobraź sobie, co ruchome obrazy mogą zrobić dla Twojej firmy.

83% firm twierdzi, że wideo zapewnia dobry zwrot z inwestycji. Mimo że produkcja wideo nie jest jeszcze najłatwiejszym ani najtańszym zadaniem, to się opłaca. Poza tym, narzędzia do edycji wideo online są stale ulepszane i stają się bardziej dostępne. Nawet twój smartfon może już robić całkiem przyzwoite filmy.

Film reklamowy – Nie mam środków!

Kolejną dobrą wiadomością jest to, że Twoje filmy nie muszą być idealne. Liczy się treść! Najnowsze badania pokazują, że użytkownicy są zniechęcani filmami, które nie wyjaśniają wystarczająco produktu lub usługi. Niska jakość i zły projekt nie miały prawie tak dużego znaczenia. Można więc powiedzieć, że film jest jak pizza – kiedy jest zły, nadal jest całkiem niezły!

Film reklamowy – Pozycjonowanie

Filmy pozwalają wydłużyć czas spędzany przez użytkowników w witrynie, dlatego dłuższa ekspozycja buduje zaufanie i sygnalizuje wyszukiwarkom, że Twoja witryna ma dobrą treść. Masz 53 razy większe szanse na pojawienie się jako pierwszy w Google, jeśli masz wideo osadzone w swojej witrynie. Ponieważ Google jest właścicielem YouTube, nastąpił znaczny wzrost wpływu filmów na pozycję w wyszukiwarce.

Pamiętaj, aby zoptymalizować swoje filmy na YouTube pod kątem SEO. Napisz ciekawe tytuły i opisy. Dodaj link z powrotem do swojej witryny, produktów i usług. Daj potencjalnym klientom drogę i możliwość do zrobienia następnego kroku. Poznawaj świat interaktywnych filmów, aby jeszcze bardziej zachęcać do akcji i pozyskiwania nowych klientów.

Film reklamowy – wytłumacz, czym jest Twoja firma

Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę? Utwórz film, aby pokazać, jak to działa. 98% użytkowników twierdzi, że obejrzało film instruktażowy, aby dowiedzieć się więcej o produkcie lub usłudze. Dlatego 45% firm korzystających z marketingu wideo stwierdziło, że ma wideo wyjaśniające na swojej stronie głównej. Spośród tych firm 83% stwierdziło, że ich film wyjaśniający na stronie głównej był skuteczny.

Próbujesz wyjaśnić trudną koncepcję? Twórz animowane filmy. Animacja może ożywić koncepcje, których nie wytłumaczy tekst ani spotkanie na żywo. Poza tym nudne gadające głowy już nie wystarczą, by przebić się przez konkurencje. Animowane filmy to idealne połączenie rozrywki, nostalgii i prostoty, a przede wszystkim działają!

SPRAWDŹ moje filmowe portfolio, dowiedz się WIĘCEJ na temat filmów reklamowych lub przejdź bezpośrednio do KONTAKTU!

Dodaj komentarz